Tickets please!

Hmm, ja det börjar bli dags att boka biljetterna till andra sidan jordklotet, och då blir det verkligen på riktigt! Wii tänk att ha biljetten i handen...stockholm-singapore-sydney....sydney!! =D

Sydneygänget tog en sväng förbi csns resebolag STA, där vi fick tag på 4 biljetter med singapore airlines om jag inte minns helt fel. Men vi får inte köpa dem förren vi har blivit godkända som studielåntagare, och det kan ta upp till 4 veckor (och csn som är så berömda för sin smidighet. not.). Kvinnan på STA kunde bara hålla våra biljetter i 2 veckor...så det blir till att ringa csn stup i kvarten för att skynda på dem.

Så kanske lämnar jag svensk mark den 1 februari 2009... håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också hänga med! Skaffa en STOR resväska så kan jag bo i den under flygningen :) Ska ni stanna i Singapore nånting? Jag vill också plugga i ett varmt klimat utan snö o mörker....

2008-11-16 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0