Dodejojtoteror

Hihi, jaaah. I Söndags kväll var jag i Balmain på jazzgig med Kristin och Evelina för att kolla när Kristins roommate spelade saxofon i en blåsorkester. Tog färjan över från Luna Park, tog typ 2 sec och betalade inte ett jota. Det var jättekul att göra ngt annorlunda, och lite jazzmusic har ju ingen dött av. Dessvärre satt jag inklämd med en gubbe som försökte dansa med mig hela tiden, men jag tvingade Kristin att dansa med honom istället...förlåt. .... hehe

På Lördagen var jag i Cronulla och spanade runt, vilket ligger sjukt långt bort btw, bortanför flygplatsen på andra sidan bukten. Strandgigget var bra, men vi var inte där så länge. Såg stranden istället och esplanaden.

Fredagskvällen med skolan på puben var supertrevlig, verkligen sjukt kul. Bara lite trist att det var en kille från vår klass förutom oss svennar som var där, jäjä, hängde med peeps från razs klass istället. Var hur skönt som helst att ha gångavstånd hem, och att vi var vid baren så pass tidigt, kvällen blev alltså inte så sen men ack så god.

I Måndags satt jag hemma hos Jenny och försökte klämma fram de 200 olika logos, gick väl bra, har några favvies som jag ska vidareutveckla. Och igår åt jag middag i Circular Quai med en kille från razs klass, übertrevligt faktiskt. Bästa hittills...vi går alltså i samma skola ni som inte fattade =) Im happyhappyhappy. ...hihi. Var lite kul, för jag skulle ta färjan till cq, bara det att den aldrig kom. Tillslut kom en man i en liten båt (med tak tackgodegud) och erbjöd oss leftovers som stod på bryggan sjuss till cq. Så där hoppade jag in  en liten båt på kvällen, skumpandes över vågorna under Harbour bridge, helt random..haha. Sen lägger han till vid hamnen där alla stora kryssare brukar vara, hoppar ut på trappan ned i vattnet och håller i hela båten med ena armen. Kul om han hade släppt, det var ju lite sjögång också. Då hade det gått vilt till minst sagt. Betalade 5 dollar för hela kalaset, varav den ena dollarn skänktes till havet eftersom han tappade myntet, och skyllde på mig. N00bie.

På Fredag är det påskmiddag hos Frida som går i min klass, hon bor i Bondi. Sen på Lördag kanske Kristin ska ha en liten gathering, och på Söndag är det bartime på Operabaren med några killar i raz klass och diverse peeps. Fullspäckat jajamensan, det e så det ska va =D

Och så till värsta bästa överraskningen: vad får jag helt random på posten, om inte ett paket från de sötaste polarna man kan ha Fridos, Granen och my Desire, svenskt godis OCH melodifestivalscdn!!! Haleleeeeluja! Jag blev så otroligt glad och klistrade genast upp det supergulliga kortet de hade gjort till mig. Sen var det melodifestivalslåtar för hela slanten. Aaaahh nu är jag migsjälv igen! Taaaaacck!!!!

See ya soon

//miha


Kommentarer
Postat av: Farsan

Jaha ja, det verkar vara full rulle med än det ena och det andra om jag säger så. Kul. Här vankas det också påsk; jag och mamma rullar till Skåne om några timmar – Kosmos får vakta huset ute och Cajsa inne, och båda hålls reda på av Marianne och Anders. Det är väl bäst att jag tar med mig den bärbara från jobbet... Kuckelikuu-kram!

2009-04-08 @ 09:40:48
Postat av: Mamma

GLAD PÅSK MIA



Hoppas du får en riktigt fin påsk med barrunda, påsk middag m.m



Stora kramar o pussar

2009-04-08 @ 10:41:18
Postat av: Mikaela

Haha underbara vänner.

Shit vad du gör grejer hela tiden männska, hur hinner du?

Men kul att du har kul :)

2009-04-09 @ 05:10:16
URL: http://vardagsregn.blogg.se/
Postat av: gloria

Glad påsk min älskade kusin.



Hoppas du får en riktigt mysig påsk



hoppas du har det bra. vi har det bra här i svergie



magen bara växer och växer två månader kvar supper spännande.



påsk kramar kusinen gloria johan!













2009-04-10 @ 10:53:33
Postat av: gloria

Glad påsk min älskade kusin.



Ha en riktigt mysig påsk. vi har det bra här i svergie



johan hlsar också & önskar glad påsk till dig



påsk kramar din kusin gloria & johan

2009-04-10 @ 10:58:09
Postat av: pia windelhed

Hej Mia



Det var på tiden att jag hör av mig till dig. Vi har haft lite mycket här i Bromma. Lägenhetsrenovering, arbete, inneboende ( Gloria och Johan ) osv.



Nu är det påsk och vi har ett underbart väder + 11. Påskäggen är klara och nu skall Gloria och jag ta en promenad till Dalgången och titta på när Bengt slipar och spacklar.

Jag har hört att du lever livet down under. Det gör du rätt i.

Ha en underbar påsk Mia och sköt om dig.



Puss och kram från Pia och Bengt

2009-04-10 @ 11:09:10
Postat av: Johanna

Glad påsk=D här är det påskafton och jag har jobbat idag! hoppas att du har det bara bra(det verkar som det) Många påskkramar från mig.

2009-04-11 @ 21:47:51
Postat av: Frida

Va bra då Mia ;)

Vt ju allt men haha visste att du skulle skriva de på bloggen!!



Pussar

2009-04-12 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0