Ett aussiesmorgasbord av bilder



Denna modell a'la plastgran går hem i Sydney, gå 5 meter och du ser en likadan i nästa foajé.



Dags för lite gratisreklam! Optus kör på wild animals-tema. Denna gång väldigt söt.


Paket från mor där hemma, dock passade hon på att smuggla ned okända svenska preparat i paketet som inte den australienska bordern uppskattade. Jag säger bara 'Sötsockrade Bilar', det e grejer det.



Mamma tyckte det fattades något.



Sandslottet jag knåpade ihop en rast på sisodär 10 min.



Jenny och Suzanna på Scubar, Central.



Det var SÅ skarpt



Påminnelse från ovan. Morsdag i December?



I Balmoral kan man göra mycket som turist, till exempel fria om andan faller in.



En nougat jag och Sanna fick av en filur när vi var ute och drog runt. Han var dessertkock, det var väldigt passande för oss.



Sergeant Pepper och jag. Vi har våra små tvister ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha,haa vilka härliga bilder på smörgåsbordet,lite av varje vill jag säga.

I morse när jag åkte till jobbet singlade snöflingorna ner så med ens blev det lite ljusare.

Fin fin godsak i cellofan!

Kram Mamma

2009-12-14 @ 08:40:02
Postat av: Farsan



Fina bilder gör du - den där med sjöutsikten ovanifrån är från lägenheten antar jag? Och Sgt Pepper var kul...

Alldeles nyss var jag och skaffade S E Satio med 12-megapixel och en massa annat jox inuti; med den ska det också bli bra bilder i alla fall tekniskt. See ya soon! Kram

2009-12-14 @ 15:02:46
Postat av: Tina

Hej Mia!

Äntligen har du fått besök från hemlandet! kan tro att det var stort kramkalas. Ni Kommer väl ha fullt upp, men hoppas ändå få se någon liten glimt från er under resans gång.

Ha en underbar jul och kram till er alla!

Tina

2009-12-19 @ 10:25:30
Postat av: gloria

Hej min kusin har ni det bra alli hoppa tack för det fina jul kortet tyver kunde inte jag sicka något till dig för jag har inte din adres. men du kan sicka adresen till min mejl [email protected] ha nu en jätte mysig jul och hälsa alla från oss här hemma.



god jul & gott nyt år puss puss din kusin

2009-12-22 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0