Me likee North sydney

Regnet fortsatter att osa ned i sydney, sa darfor stannade jag inne pa formiddagen och stadade i lagenheten. Jag dammade ur garderoben, sog upp alla ackliga spindlar i damsugarn, och packade antligen upp ur min vaska! Det var val pa tiden va? Nu kan jag slappna av annu mer. Har inte sett ngt kryp (forutom spindlar) i garderoben, sa an har jag nog mina klader for mig sjalv.

Sag 'Sunes sommar' igar innan jag gick och lade mig...aw, blir sa glad av den. Man blir ju nastan lite rord av att man e svensk nar man ser den. Dock dor datorn efter bara en film, sa jag far alltid halla pa och ladda den i oandlighet. Kan ju inte vara bra for ett batteri att standigt laddas (den blir aphet).

Men iallafall, idag pa eftermiddagen bestamde jag mig for att promenera over Harbour Bridge. Sagt och gjort, gick i regnet over till stan och sen tillbaka igen, tog knappt en halvtimme att ga. Sag min lagenhet nar jag gick langs bron, och tog massa kort som jag sen lagger upp nar jag har eget internet.

Efter bropromenaden gick jag under den langs "strand"promenaden, forbi Luna park (tivolit) och langs en hamn. Gick upp for en oandlig trappa dar alla galna workoutfreaks joggar upp och nedfor. Sjalv borjade jag nastan krypa i slutet...hoho.

Gick och kopte lite mat idag ocksa, fardigmat i mikron...shit vilken fantasi jag har. Men jag orkar inte sta och halla pa med femtielva ingredienser och sen mixtra med gasen..den e somsagt lite laskig. Far halla ut sa lange...nudelsoppa e faktiskt ganska gott.

Ikvall kommer Kristin och crashar for nagon dag eller tva, eftersom hon inte har flyttat ngnstans an och borjar skolan imorrn. Kul med lite sallskap, och att nan for se hur jag bor!
Imorgon kanske det blir ikea, jag skulle behova kopa en egen kudde och tacke, blir lite halvacklad av det som finns i garderoben...lite flackigt o sa. Uh. Och en kudde kan val inte kosta sa mkt?

Ni borde komma hit och folja med mig i north sydney, jag gillar skarpt denna stadsdel. Skulle vara sa kul att fa visa er alla...men det kanske jag far snart! Hoppas =)

Tills dess, ma val alla!

/mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0