Om man vantar pa ngt gott, kan det faktiskt handa att man vantar for lange

Ja, och detta gallar mitt fall. Sitter har nu IGEN pa internetcafet, eftersom internetmanniskan som skulle kommit till mig pa formiddagen inte har kommit an. Efter en halvt somlos natt da hela himlen brot los och ja trodde fonstrena skulle flyga in, var jag tvungen att ga upp tidigt och vanta pa den som skulle komma och installera natet. Men har det kommit ngn? Nixpix. Har kollat igenom min mail om jag har ngt fran internetbolaget (optus) men det har jag typ inte, dock har jag ett nr som jag tror jag ska ringa. Om de har sagt att de ska komma sa far de val ta och komma ocksa?!

Igar sjussade Seymour omkring mig och Kristin i ostra Sydney, ut till sjalvmordsklippan, coogee beach etc. Valdigt fint. Han bjod oss pa fika och vi tog tillfallet i akt och bestallde en riktigt harlig chokladkaka och en chai latte..ah den var sa god. Yummmii! Sen slappte han av oss i Kings cross dar vi skulle mota upp de andra och ata 4 dollars hamburgare. Tog en kycklingburgare med stripes, brodet var mer som en stor fralla, men gott! Sen drog vi till Empire och spelade biljard en stund. Jag och kristin drog oss hem innan 10 eftersom tagen for tillfallet ersatts med bussar efter kl 22 fram till den 19 tror jag.

Nar vi gick fran tuben pa vag hem sag vi en hel del fraschingar...bland annat ett lifeguard-team som satt och at pa en av restaurangerna, Kristin bar sin surf board sa det skapades en viss uppmarksamhet ;)
Nar vi kom hem krop vi ned i sangen med en kopp te och tittade pa Get smart. Good night!

Idag vet jag inte vad jag ska gora annat an att fortsatta vanta pa mitt alskade internet. Vill ju kunna lagga upp bilder och skype:a med er alla! Tack for kommentarerna, laser dem och blir happyhappyhappy!

Kramar fran mia som nu ser en liten sol titta fram bland molnen och regnet

Kommentarer
Postat av: granen

god moorgon (godkväll)! jag väntar fortfarande på din rapport om när du tagit ditt förnuft till fånga och lärt dig surfa, ska bli kul att höra om! wiiiiie =D

2009-02-18 @ 09:28:58
Postat av: Farsan

Hallå där - jo jag ser att vädret är bättre, webbkameran jag använder finns också i Kiribilli och antagligen rätt nära dig eftersom vyn är liknande: http://www.sydney-webcam.com/index.php?nav=cam1 Sen undrar jag fortfarande vad som ska installeras om b-bandet är mobilt?? Här är det småsvalt, -5, men rätt okey ändå. Kul att ni får se mycket av stan, David sa att både zoo och akvariet är värt ett besök. Det där "gamla kryssningsfartyget" mittemot operan som du nämnde är nog en legendarisk engelsk oceanare som parkerat för gott som fik (kolla gärna). Ska bli kul att testa Skype sen... kram. P

2009-02-18 @ 09:33:59
Postat av: Mikaela

HALLÅ! Vi skulle ju ragga tillsammans ! Don't you dare find a guy without me! Nu kommer du hit kvinna!

2009-02-18 @ 15:02:04
Postat av: Tina

Hmmm, det verkar som livet börjar bli värt att leva :-) Caroline hade kanske rätt, kommer du ihåg att hon sa att Australien har världens vackrast män! Bara att ta för sig!

Ha det bäst Mia, Caroline Jonathan o Ilona hälsar! Kram Tina

2009-02-19 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0