Varde ljus!

Efter regn kommer solsken, och efter att nu fatt bra tips om att ljus skrammer bort elandena sa har jag nu knappt sett nagon ovalkommen rumskamrat pa hela dan nastan! Blev sa glad av alla era kommentarer! Det varmer verkligen! Hoppas ni vet att jag tanker pa er alla, och blir sa varm om hjartat nar ni skriver till mig!

Igar akte jag in till kings cross igen och at pa 10dollarstekplacet. Nu ar vi hela berghstruppen, alla e pa plats och ar exalterade for skolstarten. Efter restaurangen gick vi till O'malleys och tog nagra ol, fast jag gick hela tiden och tankte pa att jag skulle bli tvungen att aka hem innan 12, dels for att jag inte vet exakt nar tuben gar har, och hur det ar att aka sent pa kvallen hem. Sa jag fick ga nar det var som roligast, typ, och kom hem sen till en upplyst lagenhet, och det syntes knappt en enda acklig sak!! Underbart! Tror jag ska lamna lampan tand jamt nu. Klarar inte av att se kackerlackorna krypa over disken och vaggarna.

Gick och la mig i sangen och tittade pa twilight pa datorn, da kande jag mig iaf lite battre. Sov sen gott, dock var det lite kallt, sa jag drog pa mig ett extra paslakan.
 Vaknade upp till alla hjartans dag, toppen dagen pa aret, specielt om man inte har ngn att dela den med. Fick dela den med mig sjalv istallet. Gick genom omradet har och over till north sydney och en mysig galleria nara skolan. Handlade ett doftljus, en liten duk och en alla hjartansdagspresent till mig sjalv: en fin kopp med mitt namn pa..okej, as tontigt men det var lite trostande iaf. Kopte ocksa giftkapslar som jag har plaverat ut i rummet sa om det nu kommer ut ngn liten sak sa ska den doooo och dooda de andra ocksa. Sa, nu kanns det bra med det. Racker i 3 manader.
Kopte en kandistidning och gick och satte mig pa ett cafe i gallerian, satt dar med en kopp chaite och myste lite. Trevligt att komma ut lite och se mig omkring.

Gick sen i regnet tbks till rumemt och kokade akta studentnudlar i mikron, for jag vagar inte satta pa gasspisen an, den e laskig. Satt med en kopp te, och lyssnade pa en svensk radiofrekvens jag lyckades fa in, ett program for svennar i NSW. Ganska kul att fa hora lite svenska... =) Har vart en ganska bra dag annars, och nu sitter jag har pa internetcafet och skriver. Det e det jag ser framemot pa dagen mest..haha min enda connetcion med omvarlden..forutom mobilen som jag ladda pa med pengar idag.. Kande mig lite handikappad nar den tog slut pa pengar.

Det var sa roligt att ni ringde idag, camilla och dessi och sen frida! Sa kul att hora era roster och prata med er! Jag skypear snart med er sa fort jag har internet!

Tills dess, hoppas ni alla har en underbar valentine's day och att ni kramar om varann darhemma!

Manga kramar fran en mia som kanner sig lite battre

Kommentarer
Postat av: Lovisa, Markus & Ingegerd

Hej Mia!



Men var bor kackerlackorna då? De måste ju komma från något hål i väggen? Du kanske kan spika fast något över hålet? Mamma föreslog cyanväte, tror dock att det kanske är lite farligt och historien förskräcker en aning i alla fall. ; )



När börjar skolan, är det om en vecka? Här i Sverige är det lite tråkig vårvinter så vi avundas solen din.



Det är roligt att höra att du har det bra och att det mesta går vägen för dig.



Vi hörs! Roligt med en blogg med substans i!



Kramar från oss alla.

2009-02-14 @ 10:11:42
Postat av: Anonym

Hiiihii jag sa ju att kackerlackorna inte hade en chans mot dig! Det var kul att prata igår och höra din vackra stämma ännu en gång! =D Jag har precis vaknat men du ska väl sova nu, sleep tight my friend!

2009-02-14 @ 12:50:14
Postat av: camilla

var det ifrån men det kanske du fatta ;)

2009-02-14 @ 12:50:36
Postat av: Johanna panna

Hejsan, jag skulle dött om det var massor med kackerlackor, det skulle blivit värsta massakern om jag varit med =D haha. Jag hade ingen höjdar dag heller på alla hjärtan dagen. Jag hade sovit hos Anna och Linda, dagen efter kommer deras boyfriends inrusande med rosor och skit och mitt i detta tumult står jag FYFAN. Men som tur var behövde jag inte vara med dem hela dagen och sen var det ju melodifestivalen. Ovanligt många bra låtar jag röstade på ett rockband som hette HEAT, de gick vidare med inte helt otippat Måns. Jag tänker på dig varje dag hur du har det där nere, Många Kramar

2009-02-15 @ 15:50:03
Postat av: Frida

Woho! :D bra att du mår bättre :) vi får höras snat igen! puss

2009-02-15 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0