Berghskatalogen 09 har anlänt

Det som var lite roligt med denna katalog var att jag skulle vara med, framtills jag såg bilden idag och bara undrar hur fotografen kan välja den då jag typ är mitt inne i en minrörelse? Que? Intervjun var väl intressant, men bilden hmm... nä, då har det ju funnits bättre kan man säga. Men kul var det iallafall att få vara med i katalogen, oavsett hur bilden blev. Men ja lite irriterande är det ju. Gaaaaah.

       strof

Eller ska jag kalla den Berghskata(strofen)?

Kommentarer
Postat av: Desire

Åhh va roligt! Jag tycker föresten att bilden va väldigt fin duu! Puss

2009-01-21 @ 16:46:38
Postat av: Mikaela

jaja, du kanske inte blev berghs drottning, men dina svar var sjuukt bra! impressed. de anda två kan ju.. nått.

2009-01-23 @ 00:18:10
Postat av: camiolilla

meen asså du är ju söt som socker vilken min du än gööör så det spelar ju ingen roll! =P Har katalogen här bredvid mig kanske jag river ut och spikar upp på väggen? =D

2009-01-25 @ 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0