HipphippHurra för 'Mia i underlandet' 1 år!

Och det är bara barnet! Har uppväxten så här långt varit bra? Ja, vi har varit med om mycket bloggen och jag, från de första stapplande stegen om koalor och metromedverkan, till zoo voluntär och symbol i sydneytidning. Tiden har gått som på räls utan stopp, och vi har hunnit med SÅ många saker.

Firar ett år genom att lägga upp strategin hur jag ska ta över 'Kissies' på bloggtoppen och sikta på karriär som IQfiskmås-fjortis som partajar med sydneys bratelit. Det ska bli SÅ kul.

Börjar med smygstarten på min celebrityklättring och därmed framträdandet i Metro hösten 2008, första inlägget och starten på min karriär.



Som inför årsdagen var jag på besök hos ett medium bara för skojsskull, jag är ju skeptikern no 1. Om man ska välja att tro på vad som sades kommer mitt liv att ta vändning vart 7 år, och jah, min framtid enligt henne var helt annorlunda än vad jag har planerat. Vi får se vem som har rätt....

Här kommer ett äggpaket jag gjorde i en uppgift som handlade om att skapa en förpackning till ägg som både var skyddande och lätt. Fick bara använda paperboard. Ägget skulle hålla kast från olika håll. Min höll bra och jag fick ett D! =)

Här kommer den! The Eggspert ;)







Pappret tog jag ur, och den klarade sig bra ändå!



Och här kommer en logga jag gjorde för Malins tjejförening i Linköping:

Den gamla, och den nya

-          -        


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hurra för Mia som snart klarat av första året, tänk vad fort tiden ändå går.

Äggförpackningen var snillrikt och klart att ägget skulle hålla . Obs! vad stod D för?

Fortsätt i samma anda så ska du se att du når höga höjder.

Kraaaamar Mamma :)



2009-10-26 @ 11:44:45
Postat av: Johanna

Grattis till ettårs dagen! och ett stort plus till bilden där du har Johanna- nagelack;) Roligt att du skriver ofta! Din blogg borde lätt vinna över den där fjortisen Kissie! KRAMAR

2009-10-26 @ 23:59:27
Postat av: Malin

Sjukt snygg logga ju! Jag som trodde du plugga AD, inte ingenjör, vi borde ju konstruera äggförpackningar som tål krafter(i Newton) från alla håll o kanter! Men jag tycker den var riktigt ingenjörsmässig konstruerad iaf :)



Tack ännu en gång för all hjälp med loggan! De rosa tröjorna kommer i veckan o jag ska emaila dig ett foto direkt :) Kramar

2009-10-27 @ 08:27:05
Postat av: Mamman

Glömde skriva att loggan var riktigt tjusig ,den blir nog finfin på ingenjörsflickornas rosa tröjor!

kram igen

2009-10-27 @ 19:45:27
Postat av: gloria

Stort grattis till ett år gud vad tiden har gott fort. loggen var ju sitt snygg. Anna Johan hälsar och grattulerar till ett år



puss kram din kusin

2009-10-28 @ 16:56:10
Postat av: gloria

Stort grattis till ett år gud vad tiden går fort

Anna och Johan hälsar och gratulerar till ett år



puss kram din kusin

2009-10-28 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0