Sydney hyllar Swiiden

Hallåj alles,

en söndag som denna har jag inte mer än rätt att mysa till det, inte sant? Dock gjorde jag precis just det i fredags; hyrde 4 filmer (killen i videobutiken var SÅ söööt.. - tänk er dataspelande fjortis som inte sett dagens ljus sen datorn uppfanns), varav The Reader, Valkyrie och Priceless med Audrey Tautou var de sevärda. Hyrtips.

Lördagen var ägnad åt the Swedish party som arrangerades på Side bar vid central. Först var det uppvärmning i Bondi, jag fick tag på en hulahulakrans som smidigt omvandlades till midsommarkrans. Lite svenne måste man ju va när switzerland, oj nej ja mena sweden, ska firas.



Ja men visst, Ingvar Kamprad är inte så snål att tackar nej till dj-erjudande.



Hulahulakrans i ny förpackning



Sveriges elit (harkel) klädde väggarna



när man klär ut sig finns det en gräns. vissa fick helt enkelt inte nog.



alla vill ha en bit av det svenska smorgasbordet






det kan inte bli mer svenskt.



Inte en svensk så långt ögat kan nå. Å det är inte långt.



Inga problems!



Det bästa som smorgasbordet hade att bjuda!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att man ordnar svensk afton, roligt oxå att få se bilder på en hula hulande dotter(i alla fall på huvudet) och på dina antar jag kompisar, ni ser ut att ha det very nice!!!

Kraaamar

2009-10-19 @ 12:17:23
Postat av: Mikaela

UNDERBART! :D

2009-10-19 @ 14:07:14
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0