Sjuk

Det är inte kul att ligga inne med feber och u-vägsinfektion när det är 30 grader varmt ute. Mår inte bra alls. Missar massor i skolan och kommer hamna efer vilket jag abolut inte har tid med.
Var hos doktorn på medical centret här i north sydney i onsdags, fick antibiotika, men såvitt jag förstårr var det inte tillräckligt. Ska släpa mig upp dit idag, Måndag, och försöka få ny medecin utskriven. Jag orkar inte ligga i den här sängen längre, och jag orkar inte vara sjuk.

Jag återkommer.

//mia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska se att antibiotika inj kommer göra susen så att du snart är på benen igen, det viktigaste är nu att du blir ordentligt frisk, skolan ordnar sig alltid. Puss,puss o kramar till Mia

2009-09-14 @ 13:53:36
Postat av: Mikaela

Ja är också sjuk!

Pain! Speciellt med allt som man faktiskt måste göra i skolan..

2009-09-14 @ 15:15:02
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0