About to get bondi-inked

Och nej, det blir varken någon tribal, tramp stamp eller döskalle så ni kan andas ut. Det där med att det bara är hårda killar och annat löst folk som tatuerar sig får ni helt enkelt släppa, för nu ska tom lilla oskyldiga Mia gadda sig.

Det började för sisodär 2 år sedan då jag satt som klistrad framför Miami/LA ink och såg med skräckfylld förtjusning hur folk kom in med egendesignade verk och fick ett minne för livet. Jag tänkte "blir jag antagen på Billy Blue blir det tatuering för mig med", och så började jag spåna på en idé... som jag nu äntligen infriat och ska besanna nästa fredag på Bondi Ink. Vem hade kunnat tro det? Och i Bondi också. Olala!

Såklart jag är lite nervig, annat hade väl vart konstigt. Men det känns bra eftersom Sanna har 2 underbara skapelser på sin mage och kan komma med härliga hejarklacksrop. Jag är helt säker på det motivet jag knåpat ihop, och jag hoppas att det kommer bli roligt och spännade, och lite pain har väl aldrig skadat. Man är ju en viking som jag brukar säga.

Vad det blir får ni se vid ett senare tillfälle ;)



Min tattooartist:

http://www.bondiinktattoo.com.au/artists_mick.html


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va häftigt Mia! Väntar spänt på bilder vad de blir för nåt =)

2010-04-18 @ 10:18:56
Postat av: Camilla

Yeaah! Men jag vill veta nuuuu! Vart ska den sitta då? :D

2010-04-18 @ 10:58:02
Postat av: Tina

Åh, spännande!

caroline gjorde sin 4:e den 15/4, små vingar på underarmen, fint.

lycka till, ska bli kul o se vilket motiv du väljer.



Kram Tina

2010-04-18 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0