Mamma Mia!

Jag har officiellt utvecklats och blivit som min mamma. Här är ett av många bevis, kanske det mest uppenbara. För vem i denna värld som är under 50+ köper en hund gjord av fuskpäls med halsband och tillhörande borste?
Här har ni undantaget; jag. Andrea bara tittar på mig där jag ligger med lille Vesper som andas så fint i min famn, medan jag klappar honom och säger vilken fin hund han är. Det är nämligen en inbyggd andningsmekanik inuti, känn på den ni!

Jag är knäpp.

Men det är lite mysigt ändå. Who can blame me? Har ju vart utan katterna i över ett år nu, måste hålla ut och skaffa ett substitut.

Här är Vesper!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var den gulligaste lilla "valpen" jag sett på länge, vore kul att se den andas,kan den öppna ögonen eller?Får den följa med till Svedala , den behöver ju inte sitta i karantän....

Pussa den från mig

Byter den färg ibland????

Kraaaamaaaaar

2010-04-08 @ 11:02:13
Postat av: miiilleinneen

haha knäppis!! :D visste väl att du skulle konvertera till hundmänniska en vacker dag..

2010-04-08 @ 12:22:53
Postat av: Tina

Mia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad kostar en sådan??? Vill ha.. Du måste köpa med dig en liten kull hem. Öppna kennel, jag kommer o köper en direkt.

Men gud så mysigt!!



Kram Tina

2010-04-09 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0