Karatefylla

Hallå ute i etern,

i helgen har det vart festligheter och pluggande och allmän trivsamhet. På Fredag hölls en avskedsfest för Suzanna som åker på aussietrip nedåt i landet med sin loverboy från Perth. Vi samlades på en bar vid the rocks och tog några cider och hade trevligt. Tråkigt att hon ska åka, kommer definitivt sakna allas vår crazy su.

Efter barbesöket åktes det vidare till The Oaks i våra hemtrakter. Jag och hederskorna spanade runt och Jenny träffade sin future husband, som tom friade med sugrörsring på plats. Vi möttes upp med Sannas ragg, aussienavy-kille och hans navygäng. Jag har aldrig sett killar i Sverige med dessa killars kroppstyper, de ser liksom ut att explodera ut ur sitt eget skinn för att de pumpat upp musklerna så mkt, men ser samtidigt kraftiga ut. Man blir typ rädd. Sedan är ju inte alla hästar hemma heller, de verkar vara på ett årslångt skenande. Men det är ju roligt att se hur olika folk är, både till förskräckelse och glädje.

På Lördagen höll jag och Andrea en födelsedagsfest för henne. Vi bjöd in lite smått o gott people, och i slutänden blev det en nordisk kväll med svennar och norrmän. Vi fick höra att vi hade en supermysig lya, och att alla hade det najs. Vår balkong är ännu en gång den bästa ever för fest. En viss kille hoppade tom från balkongen och klättrade upp igen, gav oss lite ideer till att vi kanske måste försegla våra dörrar där till max.

Imorgon är det tatueringsdags! Jag har inte rikigt insett det än tror jag, men jag tycker att det ska bli himla spännande och roligt! May Lynne och Jennyt kommer komma förbi och föreviga händelsen och sporra mig lite. Sen blir det lifte festligheter i Bondi, får se om jag inte är i chocktillstånd vid det laget.. höhö.



Suz får inte åka! No!



Jamåhonleva-sång för Andrea på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ni kommer väl ses igen hoppas jag,Snygga är ni oxså.Härligt att ha en partybalkong,men se upp för fasadklättrare som sagt var.Ha nu en nice helg o lycka till hos Bondi Ink, det kommer gå som en dans!

Puss o kram

2010-04-22 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0