Med smak av Westlife

Ibland inser man att vissa saker bara händer i aussieland, vart annars skulle man plötsligt bli inkallad till westlife-Brians svit inne i stan och parta loss med honom och hans bodyguards? Nä, tänkte väl.

Det hela eskalerade efter att jag, May Lynne och Jennyt besökte Piano bar i Kings cross i Fredags för ett födelsedagsfirande. På samma klubb hänger då även Brian Mcfadden från gamla hederliga Westlife. May Lynne blir som förbytt och springer runt som ett litet fjortonårigt fan. Jag tar beslutet att dra mig hemmåt, dock får  jag ångra detta skarpt när May Lynne ringde nästa dag och berättade vad jag just missat.

Hon och Jennyt hade nämligen tagit sig in i vippen, pratat med bodyguarden och blivit inbjuden hem till Brians hus i Bondi. Där hade det festats och levts rövare ända in till soluppgången.

Igår kväll hör då bodyguarden av sig när vi svennetjejerna tog ett glas hemma hos hederskorna. Brians entourage befinner sig på en flashig hotellsvit i Wooloomooloo. Vi befann oss i princip på plats direkt, sorgligt men sant.

Blue Hotel var ett renoverat båtvarv, bestående av lyxiga lägenheter åt lö cremé de la créme. Helt sjukt fint, inglasat och en gigantisk entré, helt folktomt förutom personalen som höll upp dörrarna åt oss (det är ansac day denna helg därav dödheten).

Vi tog oss igenom den långa öppna mittgången med barer och annat smått och gott. Dock tog det stopp vid en glasväggssluss. Porttelefonen sprakade till och portieren frågade oss vart vi skulle. Det kändes väldigt classy att då säga "Brian Mcfadden's", och genast bli insläppta. Ibland får man vara lite kändissuktande.

I lägenheten befann sig entouraget på kanske 8 pers, Brian själv, bodyguarden, någon slags reklammodell för Jim Bean och några random hang-arounds. Hälsade på westlifen och resten är historia. Helt sjukt var det ändå, och ngt som bör spridas runt som en löpeld om lille Frida får veta. Ha ha.

Brian var förövrigt inte ngt ljushuvud direkt, gled mest runt och trodde han var cool. Jag hälsade på honom och han sade typ "takk sa micket" bara för att vi var svennar och skulle bli impade. Don't think so.

Menmen, det var den senaste uppdateringen. Får se vad som händer i framtiden, numera är även Andrea buddy med den andra body guarden. Herre min je, vad händer med oss?

Håll ut, snart kommer bilder från gaddningen upp. Bästa händelsen på länge, jag är så nöjd och glad! It's perfect!!!  

Out.



"The man"



På väg genom hotellkomplexet. "The wall", här kommer bara mkt speciella människor in.



Eftersom det var strikt fotoförbud tog jag kort inne på Brians toa.



Han gillar Lysterine



Provning av Brians morgonrock, den var mjuk som en barnrumpa.

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Mia, det är bara att ta för sig av det som livet har att erbjuda!!!!!

Kraaaamar

2010-04-27 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0