Mosmania

Halloj, sitter nu på lektion i skolan efter en morgon med födelsedagsuppvaktande och gym. Andrea fyller nämligen 21 idag och jag gick upp extra tidigt med present, inramad bild på oss och en bakelse med ljus klockan 6 på morgonen.
Jag hade egentligen sovmorgon, men tog det som en bra start till att komma iväg tidigt till gymmet. Jag har nämligen bytt gym till det Mosmanstationerade istället, ligger precis bredvid och är lika stort som det förra.

Så himla skömt att ha vart där nu såhär under dagen, man kommer upp i tid och får agera ut lite utan att nån kollar snett på en. Det finns så sjukt många spännisar där förövrigt, och även massa anorexismala 30åringar som ser ut som robotar på maskinerna. UGH. Inget att eftersträva. Jag och Jenny brukar stå på vibratorn (fullkomligt normalt), det är alltså en sån där stor maskin med en platta som vibrerar. Man gör olika övningar på den men även stretching etc, skitjobbigt men lite småkul (förutom om man står raklång för då skakas hjärnan runt i 180).

I helgen som gick var vi bland annat i Bondi för May Lynnes killes avskedsfest, han åker nämligen hem till stockholmo igen. Det var barbee med svennar, fransar, aussies och brassar. Sen åkte vi tjejer till the rocks och gick på Argyle och sedan på en tysk ölpub/klubb med världen bästa dj. Nostalgi blandat med det senaste, det var så otroligt härlligt att för en gångs skull kunna släppa loss på the dancefloor ;) Dit ska det beges omgående!

Idag efter skolan ska jag gå runt och dela ut mitt cv til några designstores, skulle vara kul att ha ett jobb och känna sig lite duktig/ha något att göra förutom att plugga. Tänkte gå till den nordiska designbutiken Nordic Fusion. Jag hoppas det går bra!



Gillar förövrigt loggan bakom, "Mosmania"..ah friskfläkt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det värmer ju så i hjärtat att bli uppvaktad o hoppas ni får en trevlig kväll med god mat o dryck.

det ska bli spännande o se om du får ngt napp på jobb!!

Som sagt första blåsippan såg jag o Tina igår , den är så fiiiiin.

Kram o ta det lugnt på gymmet

2010-04-12 @ 12:27:04
Postat av: Tina

Gräsligt med öl-gubbar i 50+

Såg att pappa kände sig träffad!! Du får se upp med vad du skriver...... Nä det är rätt, tur att det finns olika våningar för olika typer av ragg.

Lycka till med jobbsök!!

Storkramen Tina

2010-04-14 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0