Crystal clear

Söndag idag och pluggandet står högst upp på listan som inte ligger högst i topp på min favoritsysselsättning. Ska bara vänta på att Jenny pallrar sig hit så att vi kan börja, ska nämligen göra klart presentationen om David Jones och vår fruktbranding i deras foodhall. Vi ska lansera exotisk frukt för överklassen och få dem att köpa singelförpackad frukt. Rolig uppgift, dock är research inte det mest underhållande man kan ha för sig, men det måste göras.

I Onsdags hade jag sanna och andrea en välbehövd filmkväll i australiens tecken med Wolf creek, black baloon och lite annat smått och gått. Är otroligt glad att jag såg Wolf creek innan vinterns aussieturné på vischan med päronen. Huga. Och mördare går fortfarande lös...och dom är fler... Gick och köpte italianokäk och åt Jennys snickerskaka som hon lagat åt ragget sitt (hon hade lagat svenska köttbullar också som tydligen försvunnit i ett nafs). Väldigt mysigt att ha ett avbrott mitt i veckan och bara få koola ner.

Igår gick jag runt lite i Mosman och ordnade lite småbestyr, frisörtid, byte av jacka hos syrrorna på funky femme, och lite True Bloodtittning (har just köpt säsong 2). Fundar fortfarande på att gå och se Inception på bio igen, den var verkligen bra annorlunda.

Tittar ut genom fönstret nu medan jag vädrar lite, blå himmel och frisk luft. Tror att vintern börjar gå mot sitt slut här förhoppningsvis. Det är fortfarande svalt, men inte så att man lider dagarna igenom. Längtar till sommaren och Balmoral beach...



I'll be back.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo down under!nyss hemkommen från skåneland o katterna är redan ute o myser av att vara hemma igen.

Härligt att våren börjar närma sig, perfect med balmoaral beach så nära o att du oxå har en stor balkong som kommer till nytta inom snar framtid.

Inception kan det vara en film för din mor månntro?

Som sagt alltid kul att få se lite skolarbeten när de bli klara

Pussar o kramar från mamma o katterna som längtar såååå efter dig

2010-08-03 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0