Things' r looking brighter

Sedan senaste inlägget har allt faktiskt börjat gå mycket bättre, som att min blogg på något mystiskt sätt förstod hur jobbigt det var och bestämde sig för en snack med den Allsmäktige. Helt plötsligt får jag en ny flatmate (den trevliga tjejen som var på besök i Söndags) och som vill flytta in om en månad, sedan ringer även landlorden och säger att ja, jag får förnya kontraktet med 6 månader, och sen så har jag ju lyckats få mitt visum, csnpengar och skolavgiften betald. Puh!

Torsdagen är stundande och dagens lektion är i Culture of Change and Innovation. Får se ett antal dokumentärer om samhällsutveckling och det nya projektet vi fått går ut på att vi ska framställe en ny teknikidé till fördel för människor/annat bra. Jag och Jenny har spånat och har kommit fram till en trygg gps-baserad tjänst för tjejer/kvinnor när de ska ta sig hem på natten. Berättar mer sen när vi vet mer ;)

Här kommer lite bilder på min mockup på fruktförpackningen som ska innehålla små exotiska frukter såsom Lychee och snakefruit. De ska ligga i lådan ungefär som tennisbollar. Men detta är bara en sketch och det är långt kvar. Men ni får en liten sneak peek ändå =)



Tah!

ps. Kommentarer är alltid trevligt! ;D

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ja, du ser, uttrycket "det löser sig" har sin verklighetsförankring. Snyggt där med bågen i förpackningen - vet inte riktigt varför, men jag får Turning Torso-vibbar när jag ser det. Ska frukterna ligga i som nåt slags delikat alternativt grillspett då eller? Och snakefruit låter ju spännande ringligt.



Kram

2010-08-26 @ 09:26:11
Postat av: Mamma

Skönt när allt flyter på, förpackningen ser ju spännande ut, ska bli kul att följa utvecklingen

Kraamar

2010-08-26 @ 09:46:46
Postat av: Andrea

Ser fett najs ut ju Mia!

2010-08-26 @ 14:36:52
Postat av: Tina

Vad härligt när saker löser sig. men du ligger ju i så du ska ta åt dig äran!

Har sommaren närmat sig? Är det inte lite bättre i livet när värmen nalkas. Lycka till med fortsatta jobbet. Alltid kul att läsa nyheter från dig där långt borta :-)



Kram Tina

2010-08-29 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0