Tweet tweet

Idag har jag thongs på mig (flippisar betyder detta tråkigt nog, inte underdelen ;) eftersom jag mot bättre vetande tog kilklacken på mig när jag gick till skolan idag. Dock i närheten av Hederskornas plejs fick jag världens skoskav och ringde ett skobreakdown-samtal till Jenny som lånade mig hennes blingblingsandaler för 5 dollar från Fiji. På resten av vägen till plugget höll jag på att svettas bort, så jag tog av mig jackan och kände mig extremt sommrig. Första dagen sen Mars känns det som...=)



Tur att jag hade målade naglar (färgvalet hade dock kunnat diskuteras)...



Jag och Linnea (aka Gunnar) sitter för tillfället och pluggar (aka stalkboookar)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hot swedish blondes!

2010-08-31 @ 13:36:22
Postat av: mamma

Det ser rikigt somrigt ut, o vilken tur att du har systrarna när nöden kräver.

Snygga "billy blue studenter"

Kraamar

2010-08-31 @ 14:04:35
Postat av: Mihaaa

haha blonds for sure ;)

2010-09-01 @ 01:27:27
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe, man kan ju UNDRA ven du stalkar? ;)

2010-09-01 @ 02:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0