Billy 24/7

Yuhuuu my little fan-skara!

Idag är det Lördag och jag har varit på lägenhetsvisning i Neutral Bay åt mig och Andrea. En etta var det, med apnajs utsikt över harbour bridge och the city, och inte nog med det så fanns det POOL i komplexet....ujujuj. Vi får hoppas att vi får det, är man internationell student och unemployed är man inte så het i denna bostadsdjungel.

Skolan har börjat för den som missat, helt plötsligt är man tillbaks i samma sits med läxor över öronen och ett pluggande som sträcker sig långt i på kvällskvisten. Lite längre ned visar jag en liten annons jag knåpade ihop, där uppgiften var att vi skulle göra reklam för oss sälva och vårt USP (Unique Selling Point).

Ikväll blir det en liten middag hos Hederskorna med Rebecca som går i parallellklassen. Sen får vi se vart det bär av, enligt Suzanna skulle det barbequas i Darling Harbour, får se om vi dyker upp där senare.

Hört att snön inte ger sig och blir bara värre och värre, det är väl så helt enkelt att vädergudarna vill att jag ska hinna komma hem och uppleva riktig snö för en gångs skull, men då får ni stå ut riktigt länge för hem kommer jag inte förren i Juni (och då hoppas jag få träffa er alla, och kanske kasta en snöboll eller två).

Vi hörs snart igen!





Kommentarer
Postat av: Andrea

Snyggt!

2010-02-20 @ 12:54:52
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Mamma

Hallo där lilla snygging, kul affisch o tänk.

Har just haft din favvogran på bildvisning från aussieland o prat om livet som student i jönköpng/Sydney.

kram ,kram o lycka till med lägenhetsjakten

-10 gr kallt o mkt,mkt snöööö

2010-02-21 @ 12:34:52
Postat av: gloria

Cao snygging!! koll afirs hur har du det annars varmt och sönt förstors. här är det kallt i dag är det

11- grader burr burr !!! Lill skruttan hälsar till dig johan med.



pussssssss din kusin!!!!!!

2010-02-21 @ 13:02:31
Postat av: Tina

Snyggt!

Vad du är duktig!!!!

Hoppas lägenheten går i lås, och som sagt snön börjar bli lite envis men det är ändå vacker.

Idag gick jag vid Allahelgonkyrkan här på söder. Då kommer en människa åkandes skidor på trottoaren och ned för gatan!! När såg man en människa åka skidor mitt i staden senast, Skulle haft kameran o tagit årets bild :-)Kram Mia o ha det bäst!!! Tina

2010-02-21 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0