Down under ones again

Hallåhallå, första inlägget efter en välbehövd semester i kära svedala. Och vilken semester det har varit, fått träffa alla söta vänner, bekanta och i ett supervarmt sommarsverige. Höjdpunkter: kronprinsessbröllopet (som obotlig romantiker måste detta med), gustav adolfs torg dansgolvsförvandling (otroligt osvenskt och härligt), midsommar, grillfester, skärgårdstur, bryggsegling och kattkramar.

Men nu tillbaks till verkligheten och det sista året på Billy Blue och min vistelse här i aussieland. Håller just nu på att ta igen mig efter den underbara flygturen från stockholm med allt från galet spring på en knapp halvtimmes mellanlandnig i Wien till handtatuerade indiska tonåringar och sniffande flygplatshundar.

Dock fick jag en bra start med restaurangbesök på kvällen med gänget då vi firade att Sanna fyller 23 på Måndag. Vi åt afrikansk/sydamerikansk mat på en restaurang i cremorne vid namn Radio Cairo. Väldigt trevligt och gott som omväxlings skull istället för thaimat. På Lördagen kom Sanna över och vi hade en hel dag i filmens tecken, och idag tänkte jag ta en tripp ned till Balmoral och kolla in hur stranden mår och hur den förbereder sig inför sommaren om några månader.

Imorgon börjar skolan och jag förbereder mig, faktiskt inte alls speciellt mycket... bäst att lata till det ordentligt innan skolan tar över ens liv återigen.

Saknar Sverige och er därhemma redan, tänker mkt på er.

Miot



En låt till alla er <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon med skolstarten,skönt höra att resan gick bra med alla byten

Må så gott o kraamar i massor

Cosmos o kajsa undrar vart du tagit vägen......

2010-07-18 @ 13:28:41
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon med skolstart, skönt att resan gick bra,inga läskiga luftgropar.

Cosmos o Kajsa undrar vart du tagit vägen.....

Kraaaamar i massor

2010-07-18 @ 13:31:55
Postat av: Tina

Ha det så bra i landet långt borta!

Lycka till i skolan nu inför "slutspurten".



Du verkar ju ramla rakt in i festligheterna på en gång....

Kram Tina

2010-07-18 @ 15:28:18
Postat av: camomillte

Jaaa fyyy vad fort den här månaden gick, känns som du landade på arlanda igår ju! Saknar dig redan massor!!!!!!!! :D Men förhoppningsvis går det lika fort till nästa sommar! Börjar räkna ner från och med nu ;D

2010-07-18 @ 23:28:22
Postat av: Frida

Jag borde fått en egen bild ;)

2010-09-01 @ 03:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0