Axplock från Gradually advertising campaign

Nicole


Tom



George


Meryl


Kommentarer
Postat av: Farsan

Skitbra för att uttrycka mig kraftfullt! "climb the ladder" syr ihop det hela ända till logon synnerligen elegant samtidigt som kändisarna gör jobbet att ladda intresset och uppmärksamheten. Får du inte "med beröm godkänt" för det här så är skolan ute och cyklar... Ser jag några Audi-jobb i bakgrunden, ehh?

2010-06-07 @ 10:53:11
Postat av: Mamma

Håller klart med föregående talare...

Kraaam

2010-06-07 @ 13:04:45
Postat av: Tina

JAG MED :-)

Snart hemma... refeber möjligen????

Bara 1 vecka kvar, oj, oj!



Vi ses snart!

Kram Tina

2010-06-07 @ 14:09:31
Postat av: Mihaaa

ojoj tack för feedbacken, mycket trevligt att höra! finns dock en del man alltid skulle kunna gjort bättre, menmen! Och japp, hittade ett gammalt hederligt foto av din gamla byrå I guess.



Ska bli sp kul att komma hem och krama alla! Kan dock inte slappna av än, har så himla mkt i skolan så att jag tror jag hoppas från bron på torsdag! Urrk.



kram på er

2010-06-08 @ 14:08:52
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0