Deadline's a dead line

Sitter frenetiskt och stirrar på dataskärmen i väntan på att mitt manifesto ska bli färdigtryckt och bundet på KwikKopy. Imorgon är den stora projektpresentationen av ens organisation, mitt "Gradually", och då ska hela arbetet som man hållt på med sen förra sommarn visas. Vi ska också lämna in Manifestot, hela projektet i ett enda dokument (24-48 sidor) sammanfattat.

Nu är det bara att göra pdfpresentationen, och panikträna ihop något slags tal i sista sekund. Men man klarar väl sig förhoppningsvis i slutänden. Har sjukt mkt att göra innan jag hoppar på flyget till Peking, har inte hunnit tänka på packning, städning, köpande, hämtande och allmänt görande av saker jag har kvar. Men I will do it.

Kan inte sluta längta till Lördag och ivägåkandet...gud va kul det ska bli! Har laddat upp med hela sookie stackhouse (trueblood) bokserien, nya fräscha ljudtäta hörlurar, kudde och nya skor. Hurray! Nu ska jag nog lätt kunna döda 9 h mellanlandning i Peking. Tänker dock inte ta mig ut på vift i främmande stad själv. Får ta mig till Kina någon annangång ordentligt. Nu får jag nöja mig med att avnjuta flygplatsens smäckra väggar.



Hämtade precis manifestot...färdich!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett stort lycka till med din presentation morgon!!!!



Kraaamar i massor



Ps Manifestot ser häftigt ut med stegen som 3d

2010-06-09 @ 11:56:40
Postat av: Tina

HOPPAS DET GICK TOPPEN!

Jag förstår att du har sjuk hemlängtan.

Ha det nu så bra på den långa resan så ses vi snart"



Kram Tina

2010-06-10 @ 16:28:44
Postat av: Mihaaa

wii imorrn åker jag! det är ju hel gaaaalet =D



kramar på er båda, och tack för era kontinuerliga kommentarer, ni vet att jag blir så glad!

2010-06-11 @ 00:38:15
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0