One last night

Sitter i sängen efter en tids packning och undrar vad jag ska göra nu, har nämligen 7 timmar att döda fram till taxiåkandet till flygplatsen. Kom dock på att uppladda de sista bilderna från Sydney innan jag åker på sverigesemester.

Eftersom Bondi (Malin och Jennyt) inte är kvar till bachelorn åker de hem till sverige nu förgått. Jag och Jennyröd kommer känna oss mkt ensamma, billyblue kommer helt enkelt inte va samma sak utan den galna duon. Men vi har ju klarat oss förut, så det ska nog gå nu med.

För att fira examen och att det nu är några av de sisa dagarna vi ses gick vi ut och åt indisk mat i Surry Hills. Väldigt kryddstarkt var min enda kommentar från min munn som bokstavligt talat brann upp, och Jenny var överförtjust att det för en gångs skull va ordenligt kryddat. Men trevligt var det, och lite sorgligt...



Bondi, Mossie och Neutral, alla kommunalråd samlade.



Ett glatt födelsedagsgäng som bjöd oss på tårta, som förövrigt kanske hade sett sina bästa dagar.





Bäst-före-datum-tårtan.



Fick gladeligen ärva en av Bondis tvjättar, kan nu avtittulera oss 'mosmanborna med pinsam lite tv' till 'mosmanborna med pinsam stor tv'. Vår lägenhet är nu en tv.



Här ser ni att Australien inte alls är så där som ni tror att det är hela året runt.
En stor jäkla kall pöl.

Hej svensksommar, hejdå aussievinter.

Vi syns i Sverige mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Trevlig resa och välkommen hem. Plocka upp sommaren på vägen här är det snålblåst idag.

Kram från Olle o Maud

2010-06-12 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0