On top of Panasonic

Heyho på er,

sitter, as usual, in class och arbetar mot deadlines och annat smått och gått (och självklart uppdaterandet av bloggen). Dagen började på gymmet vid 9, sedan prommenix hem till jenny och så skolstart efter som jag o jenny "råkade" hoppa de första 2 lektionerna eftersom vi inte fann nån resonabel anledning att gå till.

Så nu har jag gjort klart min lilla after effects-film om mitt organisationsspace, och har även printat och gjort en cdfolder. Lägger upp bilder på det snart =)

Idag uppfylldes en av mina drömmar med skolbyggnaden (dock inte mardröm denna gång), jag May-lynne och jenny tog oss nämligen upp till högsta våningen i byggnaden, nr 32 rättare sagt. Där såg man ända bort till city, operan, mosman och chatswood etc. Lite skillnad mot skolans lokaler som är belägna längst-freaking-ned...
Det regnar ju fortfarande här så grådaskiga är bilderna...menmen, det var kul att se utsikten iallafall.



Kändes dock inte lika högt som det verkar, kanske 32 inte alls är högst upp och att det finns en hemlig hiss någonstans i ett mörkt hörn. Då är frågan- vad händer egentligen högst upp i denna gudsförjätna byggnad som är så hemligt att inte ens små bbstudenter får veta?



På väg mot högre höjder



Lokalen stod tom på denna våning, smygfest någon?



Harbour bridge och operan i skymt



Ut-mot-havet riktning, hamnen är i blickfång.



Ned mot korsningen och busshållsplatsen till vänster där jag går av.



I horisonten syns Mosman...typ



Mio (nytt smeknamn brukat av Jenny)



Påfyndig design... Bochox, birth control och emergency chocolate..skönt att man nu har ett substitut till apoteket.



Duon på bb, redo för erövring av sydney.



Middag för Jenny på restaurang i surry h. Rebecca och Evelina inne i världskonfliktdiskussion.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Där uppe skulle jag velat vara med o kännt kittlingen i knävecken.

Lite svindelkänsla i magen i bilden tagen ner mot gatan.

Oj oj oj vad jag ska kraaama dig, finfina bilder på

unga damer i sina bästa år

2010-06-03 @ 10:46:11
Postat av: Tina

Säger bara det! Snygga brudar i lyxförpackning.

Snart är du hemma i "lagom sverige" igen:-)



Kram Tina

2010-06-03 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0