Födelsedag no 2(2) i Sydney!

Hejhopp!

En regnig och kall onsdag är det idag den 10 Mars 2010 i Sydney, Australien. Förra året minns jag att vi satt i en grönskande park med solen i ansiktet och gräset mellan tårna och tårta i munnen. Nu sitter man i klassrummet och firar 22 årsdagen i food courten med jenny, jenny och malin.

Ikväll blir det restaurangbesök med gänget på Fat Monks i Cremorne, en thairestaurang i närheten där vi bor. Jag och Andrea har förövrigt bott in oss jäkligt bra i lägenheten nu, har ett skrikande kylskåp, brummande aircond. och en bubblande diskho i köket. Det känns hur bra som helst (måste bara fixa resterande nämnda) och göra en återvisit hos Ingvar Kamprad.

Jag firade gårdagen med en uppvärmning inför idag med att shoppa loss på Nordic Fusion och hos Jennys Funky Femme, tack mamma för de fina grejerna jag köpte! ;) Kom väl till pass nu till hösten, en liten uppgradering måste man ju göra.

Detta är Mia, the Sydney version, lite fjortis lite bättre.


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS GRATTIS

KRAM PUSS

MARIA



PÅ DIN 22 ÅRS DAG

KRAM PUSS



HOPPAS DIN DAG BLIR TOPPEN



obs se min hälsning föregående blogg

2010-03-10 @ 08:27:37
Postat av: Lovisa

Gratulerar på födelsedagen Mia!!!



Hoppas att allt är bra med dig och att vi snart får se dig här i Stockholm.

Hela familjen hälsar!



Kramar

2010-03-10 @ 09:39:51
Postat av: Maja

sköna bilder:)

2010-03-10 @ 10:13:38
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: j

Grattis!!

2010-03-10 @ 10:31:18
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: Tina

Hipp, Hipp Hurra!!!!!!!!!!!!!

Grattis snygging :-) Ha en kanondag.

Kram Tina

2010-03-10 @ 10:34:32
Postat av: Farfar

Det såg kul ut! Grattis lilltösen!!

2010-03-10 @ 16:27:43
Postat av: Göran B

Hej Mia! Här kommer ett försenat GRATTIS på FÖDELSEDAGEN från spånga gänget. Hoppas att allt är OK downunder även utan din fantastiska släkt.

2010-03-11 @ 09:02:25
Postat av: granen

Heeej min kära jämnåriga gran! Vill bara säga att jag blev överlycklig när du ringde imorse :DDD! puss

2010-03-12 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0