Håret fläktar i air-conden

Go'morron go'morron, befinner mig denna lediga Fredag i vardagsrummet aka my room och har precis avslutat läsandet av 5 Söndagsbilagor + 2 Klick! Ja, det är vad som händer när man fått post från Sverige och har brist på annat att göra.

Borde ioförsig plugga för det är otroligt mycket som behövs göra nu. NU. Det är productionweek nästa vecka, men vi har i princip alla lektioner ändå. Känns ju som att en productionweek är till för att ta igen sig och hinna med allt det man inte gör annars på lektionerna, men nehepp. Så kul ska vi inte ha det. Däremot trippar nog Jenny över hit för lite pluggning, kommer nog deala med våra organisationers mötesplats/kontor. Jag har en workshop och nu ska den finjusteras och skapas i Google Sketchup eller After Effects. Dessa 3D-program blir man inte klok på, men sketchup ska vara made for dummies så jag får väl skärpa mig så att det inte blir pinsamt.

Ikväll vet jag inte vad som händer, hade planerat en utgång i Manly med gänget, men vad händer - jo - först ska Andrea iväg på dejt (hon hinner va här i 2 veckor och får napp direkt) va faen liksom, sen ska Jenny (slackern) bli bjuden på middag av en kock (rubb it in) å då är det väl bara en tidsfråga innan sanna ska på nått poolparty, cocktailbjudning, eller weekendresa i sista sekund.  Menmen, jag klarar mig väl alltid.....*snyft*.

Höjdpunkten på denna dag blir nog trots allt damsugarshopping. DÅ har man nått botten.

Tah


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet nog att du kom ut ändå, och dammsugarshopping är väl inget fel,råttorna ska hållas på plats...

Puss o kram

2010-03-19 @ 19:34:39
Postat av: Andrea

haha, du bytte ju ut dammsugaren mot en festkvall,sa det finns val att klaga pa har? ;)

2010-03-22 @ 03:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0