Krypningen

Jag ber att få bocka och buga för de delikata gratulationerna jag bemöttes av på min födelsedag. Väldigt trevligt och glädjande! Nu är jag inne på mina 22+ år, alltså börjar nedräkningen till fyllda 23. Men det tar vi om ett år.

Den 10 Mars hedras på australiensisk tv, jag var väldigt stolt och tog därför detta minnesvärda kort:



Denna Lördag har spenderats hos Jenny med att försöka skapa en internetsida i Dreamweaver, ett program där man tillverkar sådana konstigheter. Skulle lika gärna kunna vara grekiska. And I don't speak that language. Får fuska, krypa undan, göra allt i photoshop och sen skylla på att man har stopp i synapserna.

Igår befann vi oss ( =jag & jenny, vi sitter nämligen ihop) i Bondi, åt på sushitrain och brainstormande i Stalin och Jesusbarnets nya lya. Vi ska kreera 3 magasin-ad kampanjer för ölen Bondi Blonde. Jag och Malin har teamat ihop oss och ska nu försöka klämma fram ngt vettigt och humoristiskt tills på Måndag, vilket jag ser som ett mindre mirakel om det ens kommer ske.

Håller på med min organisation Gradually också, har en enkät jag vill att ALLA ska svara på, det går snabbt och om du inte tilhör målgruppen så låtsas gärna. Tryck på länken och ta för dig : http://gradually.wufoo.com/forms/gradually-student-survey/

Och med ansiktet utåt:





Och här kommer lite random pics




När man verkligen bör tacka Gud för att ens egna fönster inte är storleken större under fönsterputtsning.



Med höga förväntningar svaldes den första av allt för många IKEA-köttbullar ned i Mias mage. Andrea tyckte de gled bättre ned med smör.

Ikväll blir det utgång med Andrea, Stalin, Jesusbarnet, Sanna och Jenny på någon het inneklubb i city.
Nu kryper jag vidare.

Cîao!

Btw: Märk väl det nya uppdaterade utseende på bloggen. Lite fräschare, lite snyggare, helt enkelt lite mer 22.

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina färger på bloggen,kul med lite nytt.

Med allt vad du är med om så är det nog ingen risk för att det blir stopp i synapserna!!!!

kramar

2010-03-13 @ 16:18:29
Postat av: Tina

Snyggt! Bara så du vet så är jag under 18 och vill jobba på en reklambyrå :-)



Kram Tina

2010-03-13 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0