Time of our life

Godkväll alla, nu går vi i Australien in på vintertid och drar bak klockan en timme. Därför har vi också en timme extra under dagen idag, och jag passar då på att lägga upp lite sköna bilder från veckan som gått.

Jag har det verkligen hur bra som helst nu. Det är somsag nästan som att man väntar på att en bomb ska slå ned här utanför. Jag menar, vi svennar är ju vana att inte trivas för bra, då händer det ju alltid något, inget får ju vara perfekt. Men nu är det så att jag och andrea och livet härnere med jenny och sanna och de andra är på topp. Är så himla glad att allting blivit som det är nu, med Andrea härnere och världens sötaste systrar att leva studentlivet med.
Visst har man haft sina up'sand down's, men nu i slutänden så känns det ändå som att det var värt det om man visste att det skulle bli bra tillslut.

Vill att ni därhemma kommer ned hit och får uppleva det Sydney som jag lever nu, men jag vet ju att det inte går. Önskade bara att ni var här och var en del av mitt liv härnere...

I Fredags hade jag och Andrea tjejerna över och förfestade innan vi drog ut i natten. Vi upptäckte att vår lya är perfekt för just det ändamålet, bra yta, balkong och ingen granne som väggarna ansluter mot och parkering under.. vildheten!

Och därför är också äntligen military road 2/560 klar för release, här är pressbilderna.



Slirig redan innan matchen börjat..inte okej



Alla vet att det "puttinuttiga" i mitt rum är från mamma. Blame her. ;)



Här är då alltså vår utsökta matsal och launge area/vardagsrum/mitt sovrum. Inga konstigheter!



Köket med det bubblande avloppet. En liten finess vi är lyckligt lottade med.



Stalin, jesusbarnet, Andrea + diverse giftpinnar.



Vi har fått etiketten mosmanborna med pinsam liten tv.



Japp, här bor det två tjejer.



Malin drar dagens bondihistoria.





Ute på vift på Argyle i The Rocks.



Killarna lever farligt inatt...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser ju hur trevligt o mysigt ut som helst i lägenheten , jag tror jag tar planet redan i morgon direkt Sydney.

Här hemma har vi som sagt oxå ändrat tiden dock till sommartid, så nu ska det skilja 9 timmar STHLM-Sydney.

Idag regn o rusk ngr grader varmt, krokus o vinterjäck har tittat upp ur gräsmattan, våren är på gång..

Sydney temperaturen verka ju fortfarande vara helt ok, ialla fall enligt min mobil väder information om Sydneyvädret. Bra att du festar på och har kul mellan pluggandet.

Fick du ngr kattbilder av Mats?



Kram kraaaam, vi ses snaaaaart

2010-03-29 @ 09:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0