Lorem Ipsum

Mia här, surprisesurprise.

Sitter på webblektionen, skapar en mock up i illustrator till min organisation-hemsida. Såhär lyder mina brainstormingsanteckningar (detta är copy past:at - alltså noll bryande om stavning/språk/förståerlighet):

"membership based site, competition, winner gets intership abroad for a couple of weeks/week, the jury are people at the agency. have 2 agencies on each continetnt (america, sout america, europe, asia, australia). kolla flygbolaginspirerad type, categorier i färger anpassade till contineten.

Att göra till sidan: ALLA rubriker/klickmöjligheter måste ha en sida. Gör neonet skinande i photoshop. På kartan gör färgkodat istället. Ingen rollup - låt den gå från kan t till kant ist. Profilbilden 4kantig. - kommer ut från höger sida, som en slide. gör bakgrunden mindre röd, men kanske mörkare.
"

Så såhär kan alltså mina snabbanteckningar gå till. Och såhär kan en mockup se ut, alltså ej färdigt alster;






View from under the school. Får alltid en svag läskig aning om att det plötsligt ska falla en människa från ett av fönstrena och ladda rakt på glaset och över mig. Tvångstankar.



På väg hem på Military Road.



Rolls-roycen av datamusar. Jag vet inte om jag tyckte att detta var helt OK.



Jag och Jenny tog en tripp till Chatswood, upptäckte där vart Lidingöborna beställer pizzan ifrån. Vi blev tvungna att lugna ned varandra, såhär får det helt enkelt inte gå till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

fattar nog inte så mkt av din uppgift, men skrapar man tänder dagarna långa kanske det ej heller är meningen, men bra är det säkert,ser avancerat ut!

Är det Lidingöfolk som driver pizzerian??Måste kännas kul att snabbt bli förflyttad till hemlandet för en kort stund.Bilden med hjärtat o u:et såg ut att komma från Egypten"pyramiden"

Kraaamar från mamma

2010-05-10 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0