Whiplash weather

Och så gick vi in på de sista 2 veckorna i skolan för denna semester, samt nedräkning för hemfärden den 12 Juni. Hoppas då att vädret är liiite bättre där hemma än vad det är här.

För att illustrera väderväxlingen i denna stad visar jag dessa två bilder.

För 5 min sedan utanför skolan:



Nu ser det ut såhär:



Det är stormen som kommer säger man. Bäst att hålla mac:en tryckt till hjärtat och stanna inne.

I Torsdags fyllde Jenny 25, och det firade vi med att i Fredags ha en helkväll med restaurangbesök i Surry Hills, och sedan helnattspartande på The Club i kings cross.

Dagen till ära hade Jenny fått paket skickat från Sverige, där vi insåg att hennes mamma måste köpt upp hela ica:s godissortiment efter detta:



Jag fick bära hem 1 kg godis till mig för att syrrorna inte skulle äta upp allt på en gång. Mycke faaarli!

Och här kommer min hemsida till Gradually som jag presenterade för vår lärare förra veckan. Not so fun.

















Nu måste jag göra ngt nyttigt, syns snart igen!

ps. rest in peace Henke, granens söta golden som inte finns med oss längre... =(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hemsidan såg jättebra ut i mitt tycke.

Usch busch för sydney vädret, härhemma är det ryssvärme på gång enligt media, hoppas det håller i sig tills du kommer hem.Kraaamar



många tankar går till Henkevovven i himmelen

2010-05-31 @ 12:03:49
Postat av: Tina

Ser väl riktig cool ut, om man får slänga sig med sådana ungdomsuttryck :-)

Vilket skitväder, nu förstår man inte hur det är inag löv på träden? I min enfald trodde jag att det alltid var löv på träden i Aussiland...

Snart hemma, du börjar din hemfärd på Carolines 29 årsdag. Vad ungg du är om man jämför ; Hi, Hi hoppas Carro inte ser detta!

Kram Tills vi ses // Tina

2010-06-02 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0