An aussie halloween

Nu haglar inläggen näst intill ;) Jag är helt enkelt igång och det är faktiskt en del roliga grejer som händer nu så då får bloggen ställa upp.

Senast då var halloweenfesten i Manly då Jennys killes kompis hade maskeradfest, och the swedish gang var självfallet på plats. Jag försökte bli en geisha med hjälp av mjöl (gick sådär), Sanna var en älva (vingarna åkte av efter 2 min) och Jenny var en cowgirl (spöt var utbytt till pistol). Förutom oss kunde även skådas pirater, pink ladies, tbirds, greeks, mamma mu, Harry Potter och så vidare;















Kommentarer
Postat av: Farsan

"Japaniseringen" blev ju hur bra som helst. Jag antar att ni hade kul, här hemma var det två grupper med knoddar som gjorde hembesök och det var väl det man märkte av Haloween.



Kram

2010-11-01 @ 10:05:14
Postat av: Mamma

Vad kul med maskerad, alltid skoj att klä ut sig och förklädnaden var ju lyckad

Kraaamar

2010-11-01 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0