En ny era har tagit sin början...

... och det är med glädje jag ber att få presentera BlackGuiver, min alldeles nya lappis som idag har vaknat till liv för allra första gången. Med hopp om att du inte ger upp och lämnar mig vind för våg som din företrädare gjorde så "lägligt" tillägnas detta blogginlägg nu enbart till dig. 

Jag skall ta hand om dig så som bara en äkta designstudent kan göra, och lära dig allt jag kan om livets hårda skola. Var inte rädd för vad vi kommer att mötas av, tillsammans ska vi kämpa och övervinna även de allra mest oväntade hinder.

Invigningssång:

Vem du än är
så välkommen till livet!
Jag ska va´med när du tar första klivet
Många långa vägar ska du gå
många hårda törnar
ska du få

men ändå

Vem du än är så välkommen till världen!
Jag ska va´med vart du än ställer färden
På dig väntar många stora äventyr
när din första morgon gryr!

//glädjetår

Kommentarer
Postat av: Mamma

önskar dig många glädjestunder vid din nya vän!!

Kramar

2010-10-26 @ 12:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0