Zzzz...

...och jag sover fortfarande. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Skolan har verkligen tagit kol på mig och denna vecka har varit något av de värsta so far. Jag och Jenny var vakna i över 40 h igår då vi inte hann gå och lägga oss dagen innan, utan satt uppe hela natten och jobbade för att sedan vid 7 gå till tryckeriet. Sedan var det bara att ta sig till skolan och presentera ett annat projekt och så hem igen och fortsätta jobba mot deadline.

Än är det dock inte slut, har på Måndag den sista presentationen och jag längtar så tills den är slut. Sen ska det firas big time.

Har bara en termin kvar snart på Billy Blue, sen bär det av hem till kära Sverige! Tänk att man kan gå få en liten sverigeförälskelse såhär på andra sidan jorden.

Uppdaterar snart igen.

Zzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: camomillooo

ooo DU är så DUKTIG min lilla gran! Im so proud och snart är du hemma igen wiiihoouuuu!!!

2010-10-23 @ 12:44:29
Postat av: Mamma

Lycka till med presentationen på måndag o sen är det bara sommarnjuuuuuuuuuuut!

Kramar imassor Mamma o Pappa Cosmos o kajsa

2010-10-24 @ 09:09:53
Postat av: Frida

Duktiga Mia!

Jag är i en tentaperiod nu med! jag har redovisning på onsdag sedan en 48timmars hemtena..Det tar aldrig slut! Sedan börjar jag med arbetsrätten och sedan bär det av till AUSTRALIEN! <3

2010-10-26 @ 00:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0