Fruitage!

Nu har jag suttit som en dåre hela helgen med fyrkantiga ögon i Sketchup och lyckats framställa Delighten, presentförpackad exotisk frukt till överklassen.

"Delighten is a sub-brand to the company David Jones, and is a unique gift-of-fruit line. The sub brand enable David Jones core consumers to buy rare exotic fruits individually gift packed, ready as a gift for someone special or for special occasions."

Nu har jag the client proposal kvar och sen är det bara att sätta igång med presentationen. För er som inte vet vad Sketchup är så är det ett 3d program från google där man kan skapa egna modeller och visualisera dem. Ganska enkelt och väldigt kul (när man väl vet hur man gör).



Loggan i färdigt alster



Frukterna: Lychee, Mangosteen & Snakefruit (gissa vilken som e vilken...)



Här i kommer frukten Lychee presenteras



Mangosteen i sin tur



Och sist men inte minst the Snake Fruit

Kommentarer
Postat av: mamma

Det hela ser ju väldigt spännande ut,fin fina färger,får man sen se förpackningarna fyllda med frukt,smart öppning.

Hoppas söndagen blev som önskad, själva har vi Mats o jag farit runt på diverse lägenhetsvisningar,flera var väldigt trevliga o bra planlösning,bl.a Riksby,Brommaplan,Abrahamsberg

Kraamar så hörs vi snart igen

2010-09-05 @ 14:52:11
Postat av: tina

Ser verkligen läckert ut!! Vill jag se i butik :-)

Kul med ny "date". Bara det inte går så långt som till bröllop. det gillar vi inte här hemma. Gifta sig gör man här :)



Kram o lycka till!! Tina

2010-09-06 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0