Mosman goes guerilla

Här om dagen när jag gick till bibblan i Mosman såg jag att den gamla hederliga busshållsplatsen några fotsteg från mig fått en total make-over och ser nu ut som något hämtat från den svenska midsommaren.

Vita blommor med fjärilar och en tjock gräsmatta gjorde verkligen sitt, fick lust att samla gänget för picknick... guerilla marketing är så härligt ibland!

Btw så var det Spring Valley-drycken som ville ha lite uppmärksamhet...the pressure is on, and it better be good!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken härlig bild, man drömmer sig tillbaka till sommaren med tanke på att det bara var ngr plussgrader i morse, gräset lyste vitt

Kramar

2010-09-30 @ 10:59:29
Postat av: Farsan

Effektfullt. Påminner om soff/fåtöljinstallationen som IKEA gjorde i Göteborgsområdet inför invigningen av ett nytt varuhus i närområdet. Går drycken att dricka förresten?



K

2010-09-30 @ 13:39:05
Postat av: Farfar

Jättefint, kan tänka mig att vara med på den picknicken! Kram på Dig!

2010-10-04 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0