BB graduate ceremony

I Torsdags var det dags att fira att vi alla nu tagit en associate degree i kommunikationsdesign (för typ ett år sedan), och det innebar råck och färgglad krage samt sist men inte minst gratisbar och snacks!

Vi delade händelsen med bachelorstudenterna från förra året som fick ha hatt och riktigt kåpa på sig (avis!). Inför en publik på säkert flera hundra ropades våra namn upp i tur och ordning, och in på scenen fick man gå helt själv fram till rektorn, skaka hand, ta emot diplomet med andra handen, samtidigt som man lade av ett smajl mot fotografen nere under scenen. Såg riktigt roligt ut, och jag måste erkänna att jag var lite skakig på benen i mina 10 cm-klackar när jag gick in där inför alla människor. Kändes som att varje steg tog en evighet, och jag tänkte *snubbla inte snubbla inte*. Som tur var höll jag mig på benen, och skakade rätt hand ;)

Efteråt gick vi ett gäng till en bar i Surrey Hills och firade våra erövringar. Helt klart ett toppenminne från tiden här, och tänk att man skulle få bära en såndär exotisk råck tillslut ändå. Lite tråkigt bara att bachelorn firas så sent efteråt också, jag kommer ju inte vara här när det är dags för det nästa år...=(

Här kommer lite pics:



Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge



Här ses bachelornas outfits



Svenskorna Jenny, Eve, jag och Rebecca



Faktiskt väldigt fint i lokalen där ceremonin hölls



Stoltheten!



Rektorn håller tal



Väldigt seriöst. . .



Oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Farsan

M e n vad kul. Jag förstår hur du känner det, även om inte mössan var med. Som inte kunde gjort dig ett dugg snyggare!



K

2011-04-10 @ 07:25:59
Postat av: Gloria

GRATTIS till examen du ses så himla stlålt ut men så himla kul puss puss min bästa kusin

2011-04-11 @ 16:51:56
Postat av: Mamma

Grattis Grattis, vad fin du är (och även de andra förståss) hade varit roligt att vara med, men man får nöja sig med bloggen o det är inte illa det!!!

Kramar i massor

2011-04-12 @ 22:20:08
Postat av: tina

VERKLIGEN GRATTIS!!!! :-))))

Tänk att det snart gått 2,5 år

Så fin är du, spännande att stå inför så många personer!

Kul att få "vara med" och se!

Kram Mia från Tina

2011-04-14 @ 11:54:40
Postat av: Miha

Tack alla! Det var verkligen ett minne för livet =) Kul att kunna visa er hur det var på ett ungefär, saknar er! Längtar tills Juli!



Kramar från mig

2011-04-15 @ 01:02:18
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0