En exotisk midsommar 20:11

Söndag idag och jag återhämtar mig från gårdagens midsommarafton och utgångsrabalder i Sydneys innerstad. Vi var ett gäng svenska tjejer (det är inte förren man ser nya svenska ansikten och alla i samlad trupp som man inser att vi alla ser likadana ut) som träffades på en bar/klubb i Double Bay för att fira midsommar i vinterrusket. Det blev ett par vinare, en jättegod lammsallad med pumpa samt slutligen gayklubb-besök. Faktiskt riktigt uppfriskande att se något annat för en gångs skull, och tro mig, gaykillar i Sydney vet hur man festar. Dock är folk inte specielt diskreta på the DF med mycket lättklädd och annat barncensurerat...har tom bildbevis om du vågar titta.

Som ni kanske hört håller jag på att städa upp och bli av med alla mina prylar i lägenheten. I går lyckades jag sälja min sängram, så nu är det bara madrassen kvar - och med lite tur kanske jag lyckas sälja den i veckan as well. Idag hade vår mäklare visning i lägenheten, så jag och Tet gick upp tidigt för att städa och plocka undan, precis sånt man vill göra morgonen efter en helkväll ute. Not.

I veckan som väntar är det utställningstajm, vi har suttit i skolan och jobbat med webbsidan timmar i streck. Här är länken till mig (dock är webben inte heeelt klar...nästan dock.) Göm inte trycka på Cap&Design-tidningen - och jag dyker även upp om du trycker på art direction, advertising eller strategy.

Syns snart igen!
Kramar på er.




På hemmafesten förra helgen stod dessa två underbara varelser i trädgården.



Bilder tagna idag faktiskt, var tvungen att röja upp och skyla de inte allt för smickrande kläd och pryl-högar.



Den lille madrassen som snart förhoppningsvis får ny familj.



Så svenskt och fagert en midsommar mitt i vintern!



Eve och jag inne på runda X



Jag höll mig på betryggande avstånd.

Kommentarer
Postat av: mamma

Exotiskt med gay klubb, allt ska upplevas!!!

Kramar o lycka till åter med utställning o flytt o hemreeeesa

Ps ful/söta tomteflickor

2011-06-27 @ 11:09:25
Postat av: Mamma

Det verkar riktigt fartfyllt, det gäller att få se det mesta av det bästa !!!!

Lycka till nu med utställning, packning, flytt o inte minst av allt heeeemresan

Puss o kraaaam

2011-06-27 @ 14:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0