Feedback

Sitter i klassrummet med mössan på och ska snart gå till läraren för lite feedback om min selfpromotionportfolio, har suttit och klistrat hela veckan och tog nu med mig pärmen som förvandlats till "resväska" till skolan. Får se hur jag ska gå vidare med den, får ju inte se lågstadieaktig ut...men den får gärna vara lite uppseendeväckande.

I helgen har vi firat Jenny en vecka i efterskott genom att gå på en medelhavsrestaurang i Darling Harbour och ätit buffé. Fick en flashback till greksemestrar och längtade genast efter Europa. Vi var kanske en 15 pers runt bordet under tälttak och tända ljus med kuddar och filtar (inte att förglömma den stundande vintern).

Annars har jag varit på gymmet en del, lagat "nyttiga" pannkakor och tittat på den nya serien Downtown Abbey på tvburken. Jane Austinstilen är verkligen underhållande...lite mer klass, lite mer stil, lite fyskam men ändå underhålande.

Jag ska också få be att passa på att gratta kära Sverige på nationaldagen, det är faktiskt också på dagen om en månad som jag sätter fötterna på svensk mark för gott och lämnar underlandet bakom mig. Hipphipp hurra!!!

I'll be back.



Ingredienser: ägg, sojamjölk, fullkornsvetemjöl, koshersmör, kokkosflingor, havregryn, kanel, kardemumma, viktväktarsylt och äpple. Mums.



På den dagliga prommenaden till skolan stötte jag på denna smått obehagliga ballong som låg och skräpade vid vägkanten.



Den numera sedvanliga outfiten som jag ofta klär mig i hemma. Sommarhettan är ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hade ballongen flugit ända från Laguna Park,liknar den figur som finns vid ingången.

Mössa o varma tossor är snart ett minne blott, idag har vi haft närmare 25 gr i skuggan

Kramar mamma

2011-06-06 @ 22:09:40
Postat av: Farsan

Hällou daer (ska uttalas på skånska eftersom jag är i Österlia). Har ätit middag i Hasse´s nyinflyttade hus i närheten av Thomas och sen härjat med gräs och klippare här i huset. Apropå temperaturer som du skriver om kan jag meddela att igår var det 29+ och inne i kåken är det nu 25 vid halv elva på kvällen... annat som var hett i afton var EM-kvalet SVE-FIN på Råsunda som blev 5-0 med hat trick av Zlatan.

Men den där outfit:en lär du hur som helst inte behöva om en månad. Välkommen på förhand!



K

2011-06-07 @ 22:34:13
Postat av: Gloria

hallå min kusin hur har du det mycket att göra förstår jag inan du åker hem till svergie. vi har det jätte bar här hemma har sommar lov nu från jobbet så skönt? ska förbereda kalas för lilla Anna på lördag hon fyler två i morgon. ha det så himmla bra kämpa på nu do sista veckorna tänker på dig och saknar dig som sjuton gumman.



Massor av kramar till dig från oss tre

2011-06-13 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0